Makeup Revolution 12 Days of Christmas 2017




Kochani zapraszam was na drugi już film z zestawem prezentowym 12 days of christmas.

Pierwszy raz otworzyłam go z wami, na vlogmasie w planach miałam, połączyć to w jedno...

Ale jak to ja ... zgubiłam pliki, no wyszły dwa różne filmy.







Zapraszam do oglądania.
Na początku nie chciałam wstawiać tego już drugiego filmu, ale zrobiłam mały risercz i zauważałam, że w Polskojęzycznej wersji nie ma tego produktu ... na pewno ze względu ceny, bo jest on dość drogi 80 f w normalnej cenie

od 40 do 60 f (czas świąteczny)

ja kupiłam za 30 f i to jeszcze była ostatnia sztuka.


Bo powiem szczerze, produkty w środku nie są zbyt zróżnicowane.

Jestem, tym troszkę zaskoczona są produkty, których zastosowanie się powtarza.



W zestawie znajdziemy.





STORAGE CHEST -  Jest to skrzynka wykonana z grubego kartonu
Wymiary skrzyni: 28 cm x 17,5 cm x 9,3 cm.


1. HD PRO BROWS



2. ULTRA STROBE BALM PALETTE






3. BLUSH DREAM PALETTE



4. LIP GLOSS NUDE EDIT 


5. ULTRA STROBE CREAM 



6. FOCUS & FIX EYE PRIMER 



7. MAKEUP FIXING SPRAY



8. AQUA PRIMING BASE




9. PRO GO BRUSH SET



10. EYESHADOW PALETTE -Posiada odcienie satynowe.




11. EYESHADOW PALETTE -Posiada odcienie metaliczne.



12. EYESHADOW PALETTE -Posiada odcienie matowe.




Wszystkie dokładne opisy możecie znaleźć na stronie.

Moja opinia,
Gdybym miała kupić produkt za najwyższą cenę, byłabym bardzo niezadowolona!

Ponieważ zastosowanie produktów w tym zestawie się powtarza. Mamy tu 3 produkty do rozświetlania nie licząc paletki róży, w której tez są rozświetlacze.

Mamy też dwa podobne produkty.

Spray do utrwalania makijażu.

Baza pod makijaż w płynie.

Co może spowodować różne komplikacje w nie profesjonalnej ręce.


Zestaw pędzli do makijażu jest moim zdaniem kompletną pomyłką!

Jest on sygnowany jako edycja limitowana.

W moim mniemaniu c   limitowanego staje się rzeczą ekskluzywna dostępną tylko dla określonej ilości odbiorców.... co powinno łączyć się z jakością produktu .... a tu bubel i rozczarowanie.

Taki nie bójmy się powiedzieć wprost wypełniacz do tego całego zestawu.



Bo powiedzmy czy to jest pędzel do

aplikacji pudru/różu/bronzera lub rozświetlacza.



Moje wyglądają tak.




Szczerze mówiąc ja, bym mogla użyć tylko dwa pędzle, ale nie oszukujmy się, nie będą one precyzyjne.



Dobra kochani mam nadzieje, że post się wam spodobał. Zapraszam do filmów i koniecznie zostawcie komentarz pod filmami, to taki wasz mały ślad a mi będzie bardzo milo. 

Zostawcie subka lajka i naciśnijcie dzwoneczek, bo niedługo zaczynamy z nowa dawka jeszcze lepszych filmów. 

Do zobaczenia buziaczki pa

Komentarze

Popularne posty