Makijaz


Hej kochani od dawna makijaż na moim kanale 
Zapraszam serdecznie.

Postanowiłam troszkę zaszaleć. 

I już trzeci raz założyłam sztuczne rzęsy, jak widać. 

Udało mi się po żmudnym szukaniu jednej Kempki rzęsy! Stwierdziłam, że jedno oko będzie całym paskiem a na drugie, sobie nałożę pojedyncze rzęsy.



Tak film już obejrzeliście (mam nadzieje).
Teraz zapraszam was na zdjęcia.



Zdjęcia zrobiłam dla was (bez obróbki).
Pierwsze ja w świetle z normalnej białej lampy
Makijaż musi się zaprezentować.
Tylko zastanawiam się, dlaczego brakuje mi uśmiechu?



Prezentacja na zamkniętych oczach prezentuje się niesamowicie.

Jestem zaskoczona ze widać wszystkie kolorki.




Otwarte oko na zbliżeniu widać różnicę między pasmem a pojedynczymi Kempkami :)
Słyszałam, że kogoś łatwiej jest założyć rzęsy! Oczywiście postaram się to sprawdzić.





No przyszła kolej na zamknięte oko tutaj mamy pojedyncze Kempki. 
Starałam się wklejać pojedyncze pasma miedzy moje rzęsy, ale w praktyce mi parę wypadło.




To oczko jest zrobione z całej rzęsy.
Niestety ucięłam za krótko i postanowiłam przykleić pojedyncze Kempki.
Teraz widze, że to nie był za dobry pomysł. bo nie wygląda to dobrze.



Produkty, które użyłam do makijażu.
Będą w oddzielnym poście.

Do zobaczenia kochani


Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty