Polecam kalendarze Adwentowe na 2017 r.


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Hej kochani dzisiaj będzie post o Kalendarzach adwentowych.

To są moje propozycje, ale wiadomo, każda ma inny gust i lubi co innego.

Ja uwielbiam kosmetyki. Więc będę miała kalendarz kosmetyczny. 
Już nawet wiem, który jest moim faworytem! 
ale nie powiem. 

Niech to będzie niespodzianka na VLOGMAS 2017.W tym roku jest w czym wybierać i to marki walczą o konsumentki. 

Brawo MY!


Niestety kalendarze są zbyt drogie na kieszeń nastoletniej dziewczyny! 
DLA MNIE TEZ (a najlepiej, gdyby były za darmo.) 
Dlatego Ja szykuje fajne niespodzianki dla moich subskrybentów. 
W tym roku na zagranicznych kanałach można, podglądnąć co zawiera każdy kalendarz.
Z jednej strony to fajna opcja, bo nie kupujemy tzw. kota w worku. 
Z drugiej strony czy popsuje nam vogmasową zabawę!
ale pamiętaj, 

TY WYBIERASZ!

Zaglądać?
czy
Nie zaglądać?



★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



Makeup Revolution Christmas Tree 

Cena £70 

To chyba największy kalendarza, jaki widziałam i to niestety w internecie. 
Oczywiście w sklepie stacjonarnym go nie znajdziemy. Pomono dość wysokiej ceny! Jest bardzo rozchwytywany, aktualnie brakuje go w magazynie.
Firma znalazła bardzo fajny sposób na pozbycie się starszych wersji paletek.
Już chyba rozumnie, dlaczego ten mniejszy kalendarz ma większość pomadek w swojej zawartości.



2.
Makeup Revolution Advent Calendar 2017

Cena £30.00 

Nasz mniejszy brat firmy Revolution TO on przodował na rynku i od jego pierwszej edycji każda kobieta kochająca makijaż musiała go mieć. Niestety producent tego nie przewidział i oczywiście takie szczęście miały tylko szczęściary.

W tym roku jego zawartość mnie nie zachęciła do kupna.

3
Sleek Makeup Advent calendar

Cena £35.00 

(Boots)

Jest rewelacyjny, powiem wam szczerze jego pierwsza cena, którą widziałam to 50.
Pierwsza moja paletka cieni. Nie przypadła mi do gustu. 

Dla tego nie wiem, czy ją kupić. 
Ta firma ma swoje fanki i na pewno ten kalendarz szybko zniknie.


4

Lookfantastic Advent Calendar 2017

Cena £79.00

Ten kalendarz wybrałam nie bez powodu. 
Wygląda przepięknie. Można się nim zachwycać. 
Będzie miłą niespodzianką dla każdej kobiety.
Słyszałam, że jest on jednym z najlepszych kalendarzy kosmetycznych 2016 r.
No Jego cena do tego stanowczo zobowiązuje.


5

NYX PROFESSIONAL MAKEUP  ADVENT CALENDAR

Fotka ze strony hqhair.com

Cena tego produktu wynosi  £50.00

 Warto popatrzeć na innych stronach czy nie znajdziemy go gdzieś taniej.Bo wydać tyle kasy na szminki to rozbój w biały dzień.Sklep narzuca sobie wysoką marze.Dla pewności polecam iść do NYX Polska.







6

Yankee Candle Christmas Advent Calendar 

£24.99 (Boots)

Tu mnie znajdziesz


Nie mogło, się obejść bez świeczek są, w każdym domu (tylko nie u mnie).
Wszystkie youtuberki mają, posiadają i kochają.
Więc bieżcie ,takiej okazji cenowej już nigdy nie będzie.



Na koniec taka mała wisienka na torcie najpiękniejsze i niepowtarzalne kalendarze dostępne tylko w internecie na stronie





To już wszystko 

Pochwalcie się w komentarzach, jaki w tym roku wy wybrałyście kalendarz.

Nie wiem jak u was, ale w moim domu kalendarze adwentowe nawet te czekoladowe są już tradycja.

No dobra Ne będę gwiazdorzy i się przyznam. 

To będzie mój pierwszy kalendarz kosmetyczny na adwent.

Jesteście ciekawe, który z nich wybrałam?

Zobaczycie niedługo.

Tradycyjnie do zobaczenia moje kochane
buziaczki pa

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



Komentarze

  1. Fajne te kalendarze ale jeszcze nie wiem czy na jakiś się zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  2. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you
    writing this article and the rest of the website is really good.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty