Nowy film




@@@@

Hej kochani witam Was serdecznie.
Tak wiem nie widać, dawno nie było filmików. 
Testuje nowy sprzęt, ale nie zawsze mi się podoba, to co nagrałam.Więc czasami muszę usunąć co nie coo... 
był tam m.in. 
vlog z przeprowadzki... nic ciekawego ja i graty


Ostatnio przez przypadek usunęłam makijaż .... 
z dnia urodzin NO Trudno żyje, się dalej zrobimy nowy.

 Tymczasem zapraszam na film


Dzisiaj zapraszam Was na makijaż jeszcze w starej jakości, bo robiony aparatem z dnia 13.07.2017
tak jestem leń ... w tym czasie zdążyłam:
  • świętować urodziny
  • Zmienić mieszkanie 
  • Kupić okulary  I nie jestem z tego powodu szczęśliwa.
                        .... TAK znowuż mam bryle. 


W filmiku  użyłam :







Pędzli do makijażu 

mój mieszany komplet;

Real Technigues 

AVON,

zestaw z PRIMARK.





Paletka

MAKEUP REVOLUTION PALETA 32 CIENI FLAWLESS.




Podkłady

Etude Liguid Foundation 

Nie pytajcie gdzie kupiłam dostałam w prezencie od bratowej.

Revolution colorstay (110) Najdroższy mój podkład 



Tuż

Hengfang cosmetics mascara volume clubbing



Korektor

Revolution colorstay



Kreski zrobiłam.

BOURJOIS Felt-tip/ eyeliner

ten jeden zmazał się i zabijcie mnie, ale nie pamietam. 




Mój bronzer jest z kompletu. 

Sleek Make Up Base Duo Kit Liquid Foundation 

Najlepszy cień Mariza (cytrynka-cień mono metaliczny)



Dziękuje że jest Was już  dokładnie 76 widzów
Buziaczki pa pa



Komentarze

  1. Ej, czekam więc na nową jakość!
    A ten filmik obejrzałam. :)
    Lubię, gdy makijaże nie kręcą się wokół drogich rzeczy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty