Rozdanie na facebooku


@@@
Tak jak obiecałam, ruszam z kolejnym rozdaniem. Wybrałam takie nagrody, które przypadną do gustu wielu osobom. Rozdanie trwa  na Facebooku
Proszę o zapoznanie się z regulaminem. 
Miłej zabawy!



Zasady rozdania są proste;

Lajkujemy
Komentujemy
Udostempniamy publicznie post konkursowy
oraz zostawiamy swój ślad w komentarzu;

Biorę udział jako {…}, obserwuje fb jako {…}, obserwuje youtuba jako {…}, obserwuje bloga jako {…}

Chcesz zobaczyć co mam w rozdaniu?

Zapraszam na film.



REGULAMIN

1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "ROZDANIE"

2. Organizatorem Konkursu jest Natalia Rozpara

3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie

W dniach od 24.07.2017 do 15.08.2017 (do godziny 18:00 w południe).

4. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest spełnienie następujących warunków:

Osoba biorąca udział w Konkursie musi, być publicznym obserwatorem:

- Kanału youtube

- Blologa

- Facebooka

6. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania 
7. Ogłoszenie zwycięscy nastąpi do 7 dni od zakończenia rozdania, a wyniki pojawią się w tym poście.

7. Osoby, które zaobserwują bloga/fanpage tylko w czasie rozdaniazostaną wykluczone z możliwości brania udziału w kolejnych rozdaniach oraz konkursach.

8. W rozdaniu wygrywa 1 osoba. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcę prosi się o wysłanie adresu, na które mają zostać wysłane nagrody w wiadomości prywatnej na FP.

9. Wygranych produktów nie można wymienić na nagrodę pieniężną.

10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

11. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.

12. Zastrzegam sobie prawo do odwołania rozdania, jeżeli frekwencja będzie niska.

13. Zwycięzca proszony jest o wstawienie na FP mojego bloga zdjęcia wygranej z odpowiednim oznaczeniem.

Jeśli to przeczytałaś, zostaw komentarz.

POWODZENIA!

Komentarze

  1. A co oznacza niska frekwencja? :) Bo to mnie ciekawi. Jesteś początkująca na YT, wspieram Cię i zawsze jestem z Tobą, ale nie wiem jaka liczba Ciebie usatysfakcjonuje :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać ale przy moim pierwszym rozdaniu nie było chętnych :(
      https://www.youtube.com/watch?v=fSXfphrsJqo&feature=youtu.be

      Usuń
    2. http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/2016/12/vlogmas-nr8-rozdanie.html?showComment=1481536633229#c2160995943825679343

      Usuń
    3. Widzę właśnie. Może wtedy za szybko z tym poszłaś, bo ja Ciebie jeszcze nie znałam wtedy ;/. Już nie pamiętam od kiedy Ciebie oglądam, ale chyba w lutym jakoś na Ciebie trafiłam. A szkoda, bo wzięłabym udział :D. Zauważyłam też, że obserwatorów Ci przybyło! bardzo dobrze! Oby tak dalej :)

      Usuń
    4. Poza tym zauważyłam, że duże znaczenie mają także tytuły. jak nazwiesz rozdanie to zaraz masz więcej chętnych, bo wpadają po tytułach. No i... czekam na więcej vlogów Moja Droga! :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty