Makijaż w 3 minuty #WYZWANIE





Hej kochane to ja Czasami lubię sobie tak po prostu pisać Dzisiaj jest 14 Czerwca Czy wiecie ze wczoraj mój ukochany mężczyzna skończył 6 latek ;-)
Czas tak szybko mija (…) Dzisiaj chciałam Was zaprosić na makijaż w 3 minuty ;)
Mój mąż jak usłyszał CO ROBIĘ to powiedział 
NIE MOŻLIWE … CHYBA 3 GODZINY !Sprawdzisz czy mi się to udało?


Zapraszam na film

                      
 Nie zapomnij
  • Dać łapkę do góry pod filmem
  • Zostawić swój własny ślad w postaci komentarza, może to być nawet uśmieszek, buziaczek, a nawet serduszko- Co tam niech mąż będzie zazdrosny ;)
  • Subskrybuj mój kanał (zaznacz dzwoneczek)




Zapraszam Ciebie do mojej nowej grupy na Facebook możesz zgarnąć fajne kosmetyki ;)




Przecież wszyscy lubimy gratisy !!!
Zapraszam serdecznie
Zaproście znajomych mój tag to
#LoteriadaKosmetyczna
#LKnatali


Mój FACEBOOK
‪#‎nataliamakeuplivestyle‬

Tradycyjnie już
buziaczki pa paDo zobaczenia za szklanym ekranem 


Komentarze

Popularne posty