katalog nr1 2017 Styczen- luty


Hej dziewczyny Jest 26 Lutego a ja zapomniałam przedstawić wam nowy katalog Mariza.

No to nadrabiam.

Napiszcie mi w komentarzach.

Czy podoba wam się taka prezentacja?

Szybko jasno i na temat

Ja się świetnie bawię, nagrywając dla was, chociaż czasami jeszcze zapominam o włączeniu głosu lub robie inne śmieszne rzeczy.

Nagrywanie daje mi wiele radości, a także zmienia mnie na lepsze, nawet nie uwierzycie, ile się nauczyłam, ale takie podsumowanie będzie niebawem :)

Ten film nie jest montowany, (bez ciec) wiec sorki jak się w czymś pomyliłam :)




komentuj :) Lubie wiedzieć cos o moich odbiorcach.


Udostępniaj :) to daje dużego kopniaka i motywacje do dalszej pracy.



Bo ta druga strona YouTube nie jest taka łatwa :)



Lajkuj :) będę się uśmiechać przez cały dzień.



Daj suba :) Ciesze, się ze tu jesteś :)



Buziaczki Paaaa
:)

Komentarze

Popularne posty