W skrócie moje ostatnie dni




Hej dziewczyny dawno mnie tu nie było, dlatego wracam napisać co się u mnie działo, więc w skrócie.
Od 17 Października siedziałam w domku i odpoczywałam, nakręciłam Wam filmy, ale oczywiście nie miałam czasu je Zgrać, bo zawsze cos było ważniejszego.

Np. pakowanie, pranie, zakupy, prezety dla bliskich i jednego dnia wydałam 200 f na Prezety...
Zabawek było, multum więc musiałam dokupić większą walizkę.
Mój pokój przez te tyg. Wyglądał tak;0


A zakupy robiłam w weekend Halloween
i oczywiście nagrałam mój pierwszy Halloween make-up.
Jeszcze go nie ma na YouTube leń ze mnie :
)







Ludzi w centrum handlowym tłum trudno było się przedostać, ale daliśmy rade.
Nasza ulubiona restauracja, Która tez ostatni raz odwiedziliśmy.
raczej to co w niej zjedliśmy;)





To był ostatni czas w Anglii i naszym skromnym pokoiku na poddaszu;(
Zdjęcia wam nie pokażę


Nasz ostatni wspólny posiłek:(



Zdjęcie z mężem i pożegnanie:(






30 Października wracamy do Polski, a raczej ja wracam i nie będę Was zanudzać droga, ale wrzucę Wam Lot, a raczej start i lądowanie samolotem


Samolot sąsiedni siedząc w samolocie, miałam czas na obserwacje otoczenia...
miałam wykupiony bilet z pierwszeństwem,
więc weszłam bez kolejki i troszkę czasu minęło,
zanim reszta ludzi weszła ;)





Domek ;) :) :)


A tu Już moja mała siostrzenica zrobiliśmy z niej kotka :)

Trzeba było wykorzystać prezent od Ciotki.


Księżniczka zgubiła pantofelka? Zosia musiała przymierzyć, bo była pewna, że to dla niej bucik.

To bombka na choinkę tak słodka i dziewczęca, że musiałam kupić



Moje skarby spędziliśmy dwa wspaniałe weekendy, więc rozumiecie mój brak czasu.

Dzieci są wspaniałe i potrzebują dużo uwagi.
Zapomniałam Wam wspomnieć, że zadzwoniła moja mamusia i oznajmiła:" ona nie zgadza się na to, abym ja widziała się z moimi własnymi dziećmi!"

Nogi się ugięły ... no cóż z niektórymi warto utrzymywać kontakt! Nawet jeśli to tak bliska rodzina:(
Nie wspominając ze "Mamusia" nie ma nic do gadania na ten temat! ale co swoje pięć groszy trzeba wcisnąć.



Widoczki z centrum Gorzowa uwielbiam miasto nocą.





Nasz obiad produkcja domowa :)
Ciekawi przepisu na sajgonki ? Już niedługo na blogu ;)


Z cyklu Nowe tło do filmów :)
 co Wy na to?


Ostatnia część tego postu ja i moja córka na występnie synka:)
Mamy nawet prywatnego bodyguarda:)


Filmik z tańców synka ;)
tymczasowo filmic jest zablokowany
Przepraszam



Mam nadzieje, że rodzice się na mnie nie obrażą.


Na koniec nasz nowy świąteczny katalog



ja już robie zakupy ;) a wy co byście chciały dostać od mikołaja ? Albo pod choinkę?

Jak już wspominałam, nagrałam filmiki na YouTube, więc niedługo pokażę.
- Hol zakupowy
- Mycie pędzli do makijażu
- Makijaż Halloween i inne



Komentarze

Popularne posty