Zaglodnijmy do PRIMARK-a


Hejka dziewczyny dzisiejszy post jest kierowany do każdej zakupo-holiczki
no chyba każda z nas nią jest :0
ZAPRASZAM na relację zdjęciową oczywiście to nie wszystko co ten sklep ma do zaoferowania ;0
Za mało czasu na wszystko ;0


Najlepsza przyjaciółka kobiety
Oj jest w czym wybierać


Nowość w tej sieci mnóstwo kosmetyków
Wyglądają świetnie szkoda ze skład nie za ciekawy ;(
Już próbowałam i szczerze odradzam zakup a jeżeli już musicie przekonać się na własnej skórze to  
bierzcie do domu tylko zamknięte produkty!
Nie wiadomo jaka SZLAUFA się nimi MALOWAŁA!



Perfumy robią wrażenie: zapachów jeszcze nie próbowałam. 


make-up nr 1
gąbki, pałeczki itp.


Czas na kąpiel :)
Zauważyłyście na tym zdjęciu pudełka na pędzle?
to pewnie facet układał ;)  


Moje ukochane pędzle:
Mój mąż robił wszystko żebym tylko tej półki nie zobaczyła (...)
Ciekawa jestem dlaczego? (...) 


Nic tylko brać i barć !


A teraz każda sroczka lubi troszkę złotka :0


...Złotko ... złotko



kolczyki, pierscionki


Portfele, kopertówki dla każdej zazdrośnicy  


naszyjniki


a kuku Ja nie na sprzedaż! i moje zakupy


portfonetki


ozdoby do włosów


tak wyglądam z obiektywu mojego męża !
nic tylko płakać 


to już moja fotka



Marzenie spełnione ;0
Pewnie zastanawiasz się dlaczego mam skarpetki ?
Leniuch ze mnie w tym dniu miałam adidasy i nie bardzo chciałam pokazywać moje nie pomalowane paznokcie u nóg ;0 no ok leń ze mnie nie chciałam ściągać skarpetek


patrzcie tylko na tą szpile!
(ale wiocha w tych skarpetkach)


dałam rade stoję! Daleko bym w nich nie poszła 





 Zoom na ciuszki dla dzieci


 Jest co wybierać


tak te buty miałam na nogach
przypuszczam ze są tylko do siedzenia i ładnego wyglądania



Przepiękne kolekcje szpilek tylko kto się odważy?
Mój kochany mówi na nie wyrywacz zębów!


To już wszystko w tym poście czekajcie na film z zakupami z tego sklepu ;0
Co powiecie na małe rozdanie ?
tylko napiszcie co sprawi Wam największą przyjemnosc bo jest tego multum ;)
tradycyjnie buziaczki pa patyki

Komentarze

Popularne posty