Wrzesieńiowy katalog :)




Hej dziewczyny mamy Wrzesień pora do szkoły :) 

Ha ha jak to czasami miło być dorosłym z wyglądem 19-latki.
  Wszyscy w pracy mówią mi że wyglądam na tyle :) nawet w makijażu!
Nic tylko się cieszyć !
Oczywiście każdy po skończeniu szkoły wie że
"Człowiek  uczy się całe życie."


Dzisiaj wpadam z nowym katalogiem
Jesteście ciekawe nowości zapraszam!

Oczywiście to mój punkt widzenia nie musicie się z nim zgodzić  wiec zapraszam do dyskusji w komentarzach:)
Będzie mi bardzo miło

Na pierwszy rzut pójdą nowości katalogu
nie ma ich wiele ale cieszą

Produkty do twarzy


Produkty przeciw zmarszczkom z olejem Marula
jest to

Krem przeciw zmarszczkom 50ml
Serum ochronne do ust 4,5g
Serum do twarzy 15 ml



Kolejne to produkty z olejem Tamanu

Krem wygładzający z olejem Tamanu  50ml
Serum regenerujące do ust z olejem Tamanu  4,5g
Serum do twarzy wygładzające z olejem Tamanu 15 ml


Perfumy


Firma zadbała o nasza świeżość do rodziny wód toaletowych dołączyły    antyperspiranty i nawilżające balsamy do ciała. Ciekawa jestem czy będą tak dobre jak te z Avon?


Makijaż

Ostatnia nowość, która najbardziej mnie ucieszyła to zestaw do stylizacji brwi
w odcieniach dla brunetek i blondynek!
no sama jestem ciekawa ... są mało uogólnione Ja jestem blondynką i mam ciemne brwi więc, które mazidło mi podpasuje? Zobaczycie już niedługo ;)


 Mamy koniec lata więc Czas coś ciepłego;


Nie mogłam przypomnieć o naszych stworzonych z myślą o Was kobietki :)
Zawsze można użyć je i  wymieszać z szejkiem, koktajlem ostatnio jest moda na miksowanie żywności więc bądźmy HOT


Tu zobaczycie cały katalog :) mój kanał youtube


Dla pewności wrzuciłam film przez bloogera bo nie wiem która jakość będzie lepsza


Jakby ktoś pytał
Na razie nie wrzucam filmów na kanał bo mam za słaby internet!
Ale to się niedługo zmieni
Ten górny film ok 1.55mim. dodawałam na kanał o zgrozo 2.5 godz.
żenada!
Nie ma co narzekać dla Was Wszystko
Buziaczki pa pa

Komentarze

Popularne posty