Troszę zdjęć z Poniedziałkowego dnia

Hej dziewczyny postanowiłam dzisiaj że wstawie Wam kilka fotek ;)
Na początek chciałam opowiedzieć Wam co mnie wczoraj spotkało;


Jade sobie autobusem do miasta- stanęliśmy na czerwonym świetle (było skrzyżowanie)
W Anglii busy w niektórych miejscach maja oddzielny pas ...
no to sobie pozaglądałam co robią Panowe w autach obok
Przykuł mnie drugi samochód bo pan odprężony przeglądał sobie swojego iPhona!!!
co mnie strasznie zaniepokoiło;(
no cóż  chwilkę później ruszyliśmy siedząc na tyle autokaru widziałam jak drugie auto też ruszyło (...)
i usłyszałam niezły łomot
Zgadnijcie co się stało ?
pan w drugim aucie wjechał w pierwsze (piękne zielone autko) przyznam że to drugie tez nie było taniutkie...
Szkoda bo to tylko głupota ludzka teraz była tylko kolizja a jakby ktoś zginął!

Tu moja prośba nie rozpraszajmy się telefonami a najlepiej mieć ze soba jakiegoś 'padłofona" żeby Nas nie kusił! Telefon to jednak diabelskie ''stworzenie''

musiałam się z Wami tym podzielić:) ABY ZWRÓCIC UWAGE NA TEN PROBLEM!!


Teraz coś ciekawszego foteczki


Bo dla tych dzieci jesteś aniołem; warto pomagać nawet jest to grosz dla Tych dzieci to wiele


Piękne serduszko a jeszcze wspanialsza melodyjka gdy się wrzuci pieniążka
;)



Jak to mówią dobro powraca


Piękna wystawa sklepowa, te ubranka są dla najmłodszych
Przypomina mi się moja komunia święta. Było bajecznie


Ten sam sklepik z pamiątkami. Naprawdę warto;)


Skoro jesteśmy przy dzieciach to kraina zabawek (Nie pamiętam nazwy) tu stworzysz swojego bardzo oryginalnego bohatera z bajki  ;)

Kolejny sklep lego jeszcze tam nie byłam zabrakło czasu ale jak jesteście ciekawe to dajcie znać?
Może uda mi się zrobić kilka fotek następnym razem.

I mój ulubiony sklep z świetnymi zabawkami 


Która fanka zgadnie co to? Za sklep?
O widać znaczek!


Teraz pora na kosmetyki


Czy ktoś słyszał o tym sklepie w Polsce ?
kolorystyka, cienie, podkłady itp. 


Wasz ulubiony superdrug wychwalany przez inne youtuberki i blogerki
W sumie co Wy tam macie Ciekawego


Zoom na pędzle do makijażu


 W Boots nawet cen im się nie chce pisać a tu zobaczcie jak pięknie



Marka, którą pierwszy raz widzę na oczy 
Marka własna sklepu odzieżowego dla kobiet?
Nawet ciekawe powiem Wam



Bierzemy na oko słynnego Poulanda lub (Funcika) 
Bardzo fajny wybór akcesoriów do włosów ;)


Kosmetyki własne tej firmy których NIE POLECAM bo mogą narobić troszkę problemów
ale to w innym poście Zobaczycie co Ja mam ;( I nie jestem z nich zadowolona.


Na koniec moja ulubiona półeczka z markowymi produktami
które na dzień dzisiejszy posiadam w większości.


Może narobię Wam smak na sałatkę
Jak zwykle jeszcze nie wymieszana ale jaka smaczna
Zapraszam do Subway (sabłeja)


Idziemy na rower? Tylko pomóżcie mi ściągnąć mój rowerek


Moje łóżko w M&S
Jak tu nie lubić tej Anglii
takie wygody podczas zakupów



 Ktoś potrzebuje zdjęcie do dokumentów? Zapraszam
Drukowanie jest też możliwe ;)
Fajny sprzęt dostępny na każdym kroku  



Ostatnie zdjęcie pozostawię do Waszej oceny
To już tutaj normalne akurat te suknie są ładne
sama niedługo będę taką miała ;)




To Już wszystko co Wam przygotowałam z kosmetyków
Oczywiście planuje więcej takich postów.
Co byście chciały zobaczyć?

Buziaczki pa pa  









Komentarze

Popularne posty