Spełniamy marzenia; soczewki&okulary


Hej kobitki dzisiaj kosmetycznie ale nie o kosmetykach będziecie czytać.
Jakiś czas temu byłam u lekarza okulisty
iiiii ...... od miesiąca jestem  szczęśliwą posiadaczką moich własnych soczewek.
Nie mylić ze szkłami kontaktowymi BO ZE SZKŁA to one nie są
Tak jak myślał mój ukochany "a jak Ci to pęknie w oku ?? "
O zgrozo !!!

ROZMÓW I KŁUTNI BYŁO SPORO o to czy warto.
Maż próbował mnie na wszelkie sposoby przekonać że okulary są lepsze
Na szczęście sprytna i uparta Ja  zostawiłam moje dotychczasowe okulary na łóżku BRAWO  JA
a mój ukochany posadził na nie swoje cztery literyy i żeby było śmiesznie wziął mnie na kolana... ooo efekt nie był zamierzony ale udany BRAWO  ON
Okulary dało się założyć ale jedno szkło pękło na pół (...) Wiec chcąc nie chcąc wyszło na moje ;)
Niestety na soczewki czekałam ok 1.5 miesiąca ale już na szczęście mam ;)
Po miesiącu użytkowania mogę zagwarantować Wam ze czuje 100% satysfakcji z używania soczewek,


w gabinecie okulistycznym

Już nie musze przecierać okularów gdy pada deszcz
Nikt jeszcze nie stworzył modelu z automatycznymi wycieraczkami! szkoda bo to był by hit
Każda która nosi okulary zna ten ból
Okulary bardzo często żyją swoim życiem;
-Czasami lubią się schować- nawet na nosie
-albo spaść z nosa  przy pochylaniu (...) ha ha Ja często podnosiłam je z podłogi
- częste czyszczenie brudów tez jest uciążliwe ;(

Na szczęście to już moja przeszłość :)
Wytrwałość popłaciła po 4 wizytach w boots mogę cieszyć się wolnością; okulary w pewien sposób ograniczają!!
Mówię tu o sobie :) [moje odczucia]

Tu widzicie mój płyn i soczewki miesięczne


Tak to wygląda w opakowaniu soczewki 1-mies 1 blister zawiera 3 soczewki oddzielnie zapakowane ;)
No niestety Ja mam dwa opakowania bo mam różne wady wzroku :(



A tak wygląda moja próbna soczewka która poleżała sobie bez płynu
Nie przypomina tej na oku ale lepiej pokaże to film :0



Mam nadzieje że post Ci się spodobał jak chcesz się dowiedzieć konkretów o soczewka to zostań moim obserwatorem a nie ominiesz nowych postów :)
Mam w planie nakręcić filmik
buziaczki pa pa




Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty