dzień niespodzianek



Hejka dziewczyny ostatnio tyle się wydarzyło ; ]
dobrych i złych rzeczy, więc spieszę do Was z nowościami
Jak zauważyłyście na moim blogu ci-sza a obiecałam codzienne posty niestety zdrowie
nie dopisało chwilowe osłabienie i codzienna praca dały mi porządnie w kość
 Nawet tak wspaniale spędzony dzień z mężem w moje urodziny mnie wyczerpał że od razu po powrocie poszłam spać(...)

I tak mijały kolejne dni Czwartek- piątek, sobota ciężka praca.
W Niedziele miałam mieć wolne ale był holiday i musiałam pracować więc w tym tygodniu mam tylko wolny Poniedziałek ( czyli wczoraj)  
Na dodatek  w Niedziele wieczorem mrowiły mnie usta, każda z Nas wie co to oznacza-
 zimno na ustach (opryszczka)
Straszna okropność nawet gdy jest mało widoczna i tak daje o sobie znać.
Dzisiaj (Poniedziałek) już widoczna
Czyli okropny dzień, złe samopoczucie i ogóle dużo by narzekać a najlepiej byłoby zostać w łóżku pod cieplutkim kocykiem ;) 

No dobra koniec narzekania! Teraz same dobre wiadomości ruszamy z filmami na YouTube i innymi ciekawymi akcjami

DOCZEKAŁAM się aparatu !!!!
Prezent urodzinowy cieszy chociaż nie jest to mój wymarzony model canon g7x


Jestem szczęśliwa że będę mogła dzielić się z Wami moim częścią mojego życia i pasja do kosmetyków. To jest dla mnie najważniejsze a aparat zawsze można wymienić na lepszy model.

Faktem jest ze dostałam go 2 dni przed urodzinami.
Bo aparatu nigdzie nie było i musieliśmy go sciągań do punktu sprzedaży i oczywiście po niego pojechać.
Wiec mąż stanął na wysokości zadania i wymyślił bajke o pomocy dla kolegi;
W rzeczywistości wstał rano by pojechać po aparat;)
Szkoda ze zapomniał o karcie pamięci bo bez tego to za bardzo poszaleć nie mogłam(...)
po jego powrocie do domku
Minęło 10 minut i moje kochanie się wygadało; Co.?.. GDZIE?.... JAK?
Praktyka + wiedza w końcu byłam w szkole o profilu policyjno-prawnym TEGO i OWEGO się nie zapomina..

Pomijając rady kolegów mojego męża
Pierwszy twierdził ze lepiej będzie jak mi kupi iphon6 bo z tego będę bardziej zadowolona NIE LUBIE tych modeli !!! i mąż o tym wie ze ubóstwiam windows
Czyli
Nokia Lumia teraz Microsoft Lumia i jest najlepszy wybór każdy kto je używał to mi przyzna
Drugi kolega stwierdził  ze nawet ten Lumix jest za drogi na prezent, bo lepiej będzie kupić jakiś ciuch!!

Pomijając fakt ten model jest najtańszy z tych modeli ; obracany monitor.
Mam wspaniałego mężczyznę w dniu moich urodzin o 00.00 przyszedł z pięknym bukietem  róż aż się popłakałam z radości i to nie tanie bo są  piękne i cieszą oczy do dzisiaj (już 6 dni)p

Na koniec nasza fotka

buziaczki pa pa





Komentarze

Popularne posty