Wszystkich Świętych

********
(...)Śpieszmy się kochać ludzi bo tak szybko odchodzą!!! (...)
Czasami zastanawiam się ile dla naszych zmarłych znaczy ten dzień?!
Bo może to co my robimy TERAZ w tym dniu jest bez znaczenia dla tych którzy zakończyli wędrówkę swojego życia.
Lub których ziemskie życie zostało skrócone przez los (jak niektórzy wolą) lub nieszczęśliwy wypadek.
Ja wole wierzyć ze jednak ktoś czyli Bóg czuwa nad nami i pomaga nam pozostawić po sobie cząstkę dobra która "zasiana" zaowocuje w szczęściu naszych bliskich rodziny znajomych a będzie cząstka naszego wstępu do raju;)
Kto wie może Twój zmarły któremu Ty stawiasz dziś znicz na nagrobku stoi właśnie koło Ciebie i jest szczęśliwy bo wie że przyjdzie czas gdy wszyscy będziemy razem!!!
W tym samym miejscu ;)


Jezeli będziesz pamiętał o danej zmarłej osobie ona na zawszę pozostanie w naszym sercu ;)
jak największy skarb.


kocham was Ciotki babciu(...)
i wszyscy inni którzy odeszli z mojej rodziny (...)




Bo był chwilowy monet wiedziałam że muszę to napisać przyszło mi do głowy od tak ale na pewno od serduszka widać oddalenie od Ojczyzny wzmacnia tęsknotę za tym lub tymi których najbardziej kochamy (...) wielu z was nie dano mi poznać ...




Buziaczki pa pa

Ps. Wracajcie bezpiecznie do domów i pamiętajcie nasze życie to bezcenny dar (...)
wiec dlaczego w tym dniu tyle ludzi ginie w wypadkach samochodowych?!!






Popularne posty