Już niedługo czeka was wiele niespodzianek


Hej wszystko witam was w środowy wieczór a właściwie czwartkowy poranek ;)
Niedługo pokaże wam moje nowość kosmetyczne z katalogu Mariza ;)
Proponuje je wam bo sa super uwielbiam je ... pamietajcie że macie 100% gwarancje dobrej jakości ;)
Jeżeli wam coś nie podpasuje możecie nawet użyty kosmetyk (do 1/4 jego pojemności) oddać lub wymienić u konsultantki ;)
Muszę się wam pochwalić....
 ale dowiecie sie troszkę później szykuje niespodziankę ... teraz ci-sza żeby nie za peszyć
 by wszystko poszło dobrze
.... Czyli praca praca ..
 Mam nadzieje ze niespodzianka będzie do konca miesiąca ;)
Widzę ze strasznie was interesuje temat Avon czy chcecie kolejne posty o tej firmie??
Jak pozbieram siły to wam wrzucę troszkę zdjęć z Cypru,i Anglii ;)
 Bo wiem że wam obiecałam  i na pewno z niecierpliwością na nie czekacie;)


Wracając do tematu Anglii w Poniedziałek miałam wolne i wraz z mężem wybraliśmy się na małe zakupy i odwiedziliśmy KFC zabraliśmy jedzonko do domku idąc ulicą na chodniku widzieliśmy bezdomnego który zbierał do kubeczka drobne pieniążki !!!
Mąż bez chwili wahania powiedział że damy mu to jedzenie.
Oczywiście nie wypadło mi odmówić...
Mąż podszedł do mężczyzny i powiedział " bracie to dla Ciebie!!" (...)
ZGADNIJCIE CO MU TEN PAN ODPOWIEDZIAŁ??
Sorry ja zbieram na piwo!!
Dlatego jestem za pomocą w stylu kup jedzenie a nie dawaj pieniędzy ;)

Czy spodlaliście się kiedyś z takim zachowaniem?? Bo Ja pierwszy raz!!
Co o tym sądzicie?

buziaczki pa pa

Popularne posty