rzeczywisty sen8-)


Hej moi mili czytelnicy
Pisałam dla was post ale złośliwość rzeczy martwych nie ma granic! (...) :(
Wszystko mi sie skasowało!!!Przez przypadek...,
może zbieg okoliczności a niektórzy nawet powiedzą że los tak chciał ;)....
No dobra dzisiaj będzie o ...
przeznaczeniu albo raczej tajemnicy...

Podzielę się z wami moją małą przygodą chociaż nie wierze w wróżki, horoskopy i inne takie tam zabawy !!

Parę dni no może miesięcy temu przyśnił mi się sen który o dziwo uciekł mi z pamięci ;)
Bo kto by sobie takimi błahostkami zawracał głowę!! Ale co gdy wasz sen staje sie rzeczywistością!!!
Co to ma znaczyć??
Napewno każdy z was ma takie wrażenie że dane miejsce juz widział lub tu kiedyś  był ;)
*****

Mój sen;
Odnosiłam wrażenie że gdzieś jadę...
Miałam przy sobie bagaż i byłam sama (bez moich małych dzieci co było dziwne bo wszędzie gdzie się wybierałam zabierałam je ze sobą)...
Czekałam na kogoś wyszłam z miejsca które przypominało dworzec...
Po wyjściu moim oczom ukazał się ciemny kwadratowy budynek jak by kiosk z gazetkami ;)Pamiętam ze był on zamknięty a na dachu miał pomarańczowy   świecący napis...
Chociaż wychodząc widziałam tył tego sklepu- To tylko mały szczegół, aby do niego dojść musiałam przejść przez ulice po po przejściu dla pieszych i wejść po schodkach!!!do góry
Przy tym mijając matkę z malutkim dzieckiem (może tak ok. 6 miesięcy)
Odniosłam wrażenie że jest strasznie zimno bo padał deszcz !!!
Wiec zdziwił mnie widok tej kobiety i tego dziecka ubranego w body z gołymi małymi stópkami (...)
Przez chwilkę miałam wrażenie że to moja córka Lenka i chciałam Ja zabrać!!! Ale moja córka jest starsza...
Pamiętam jak mnie ktoś zaczął wołać więc zostawiłam tą matkę z dzieckiem i poszłam(...)
*************************
KONIEC SNU!!!
**************************
Obudziłam sie nie wiedziałam co mam o tym myśleć!!! Po kilku dniach go zapomniałam do czasu!!
Przypomniałam go sobie jadąc do naszego Poznania widząc na dworcu ten budynek bez literek;)
Pogoda tez mi nie odpowiadała bo na szczęście było ciepło i brakowało wspomnianej Pani;)
*************************
Jednak jadąc(lecąc) z wspomnianego wam wczesniej Cypru :)
Na naszym chyba ostatnim lotnisku podejrzę Dublinie spodlał mnie dokładnie ten sam obraz co we śnie!!!!
Nie wiem co o tym myślicie ale mnie zamurowało tak bardzo ze stanęłam w miejscu i nie wiedziałam czy mam krzyczeć?!! czy płakać!!!
To był straszny szok;)
Wszystko takie realne. (...)
Nawet mąż wołał żebym szła :)
Oczywiście wczesniej nie pomyślałam że to mąż ( po prostu to był sen który stał sie rzeczywistością)
Dziękuję że dotrwaliście do końca ^_~
Co o tym myślicie @_@
Czy wy też macie sny które się spełniły tak realnie?...?
Czekam na wasze komentarze (...) Sprawia mi wielką radość ich czytanie ;)

Serdeczne podziękowania za 4.000 wyświetleń :-) Jestem bardzo happy....♡.♡
Mam dla Was wiele pomysłów o których poinformuje was w czasie lub po ich realizacji...
Dlatego warto mnie obserwować ;)
Może pójdę do wymożonej szkoły
Wszystko przede mną ;)
Buziaczki pa.. Pa
LOVE....Buziaczki pa.. Pa...

Popularne posty