Co wybrać Mariza Oriflame czy Avon!!!! cz1

Ja juz wybrałam swoją firmę z która współpracuję i zamierzam odnieść swój mały sukces:)
Ale dzisiaj nie o tym porównam dla was te trzy największe katalogowe Firmy w Polsce;)
Może wy zdecydujecie dołączyć do mojej grupy i tworzyć nasz sukces!!!
Jeżeli tak zapraszam do rejestracji lub kontaktu ze mną
nataszka19@spoko.pl
Pomogę Ci się zarejestrować i rozkręcić Twój a właściwie nasz biznes!!!

CZEŚĆ PIERWSZA
Avon

Zacznę od Avonu nie naszego bo jest to firma zagraniczna działająca w zasięgu ogólnoświatowym !!!
Przedsiębiorstwo powstało w Nowym Jorku, w 1886 jako California Perfume Company
...(nie kazda z nas o tym wie)
Największy rynek opanował w Rosji i Chinach ...
Rozczaruje niektóre z was mówiąc że zagraniczny Avon często występuje w Systemie  MlM.... Który dla większości z Wasz jest złem koniecznym
Zapraszam do przeczytania różnicy miedzy  dwoma różnymi znaczeniami które często są mylone " piramida finansowa" A system w którym działa Avon za granica system MLM
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Marketing_wielopoziomowy
Podam wam za przykład Avon w Uk ( czyli Anglia ...)

Niektóre Panie powinny pamiętać ze Avon  próbował wprowadzić na rynek swoją sieć komórkową myAvon ale jak widać nie przyjęła się ;)

Co Avon oferuje nam Polskim konsultantką !!!

*Avon kusi nas 40% zyskiem ze sprzedaży ale żeby go osiągnąć trzeba złożyć zamówienie na dana kwotę !!!!

Żeby nie być gołosłownym podam wam przykład ze strony konsultantki Avon

Od k3/2015 istnieją dwa modele opustowe;

Dla nowych konsultantek 1 model procentowy
Zamówienie od 0 zł do 159.99zł - 0%
Zamówienie od 160 zł do 259,99zł -20%
Zamówienie od 260 zł do 559,99zł -25%
Zamówienie od 560 zł do 1059,99 -30%
Zamówienie od 1060 zł do 3059,99 - 35%
Zamówienie od 3060 zł w górę -40%

Ja bym sie czuła oszukana bo jest mowa o 40% upuście od 1 wydanej zł!!!

Dla starych konsultantek 2 model procentowy
Zamówienie od 0 zł do 159.99zł - 15%
Zamówienie od 160 zł do 259,99zł -20%
Zamówienie od 260 zł do 559,99zł -25%
Zamówienie od 560 zł do 1059,99 -30%
Zamówienie od 1060 zł do 3059,99 - 35%
Zamówienie od 3060 zł w górę -40%

Jak widzisz nowy konsultant został pozbawiony 15% upustu!!!

KATALOG wychodź co 3 tygodnie i  każdego katalogu powinniśmy cos zamówić!!!

*Jak w każdej firmie kosmetycznej mamy program lojalnościowy Twój Pewny start w którym musimy zebrać zamówienie

*1 zamówienie min 160zł
*2 zamówienie min. 260zł
*3 zamówienie  min 360zł

Wtedy otrzymujesz wybrany produkt za 1zł Czyli ok35% taniej
Oczywiście musisz pamiętać żeby wpisać go w zamówienie!!!!
(opierając sie na ulotce ze strony http://www.info-avon.pl/)

Promocje na katalog dla każdej konsultantki
 zamówienie min 160zł wybrany  zestaw jest Twój!!!

Avon organizuje dodatkowe programy motywacyjne
Promocje na próbki i inne produkty które kupisz taniej a sprzedasz drożej dla klientki:)
* Magazyn dla klientek Avon Focus
* Gazetka promocyjna Avon netto
Tylko dla konsultantek które nabywają bardzo tanio kosmetyki!!!

Szkolenia dla Każdej konsultantki
* wescastowe
* kosmetyczne w zespole konsultantki
* e- szkolenia

Chciałam wam napisać że Avon ma bardzo dobrze rozwiniętą strefę konsultanta a konsultantka dostanie (kupi) wszystko co potrzebuje do pracy;)
Próbki
Różne gadżety
Ubrania itp
Bilbordy i ulotki reklamujące katalogi..dla naszych klientek
Pamiętajmy ze Avon w swoim asortymencie ma nie tylko kosmetyki
Ale tez biżuterię
Torebki
Okulary

Myśląc o Avonie warto  wspomnieć o różnych akcjach na rzecz kobiet;

*Marszu różowej wstążeczki
Przeciwko rakowi piersi!!!
* Avon przeciwko przemocy wobec kobiet
Ostatnia z 2015
Avon biegnie przeciwko przemocy kobiet
....
Oraz o
* klubie róży w którym każda konsultantka Jesli dotrwa do tak wysokiego poziomu sprzedaży otrzyma wiele nagród
http://strona.klubrozy.avonpolska.pl/program-punktowy

Podsumowując
Każą osoba chcąca zostac konsultantką Avon musi mieć ukończone 18 lat *
Jezeli masz 16 możesz podpisać umowę na siebie albi musisz mieć osobę pełnoletnią która będzie Ciebie reprezentować...( bynajmniej tak było jak ja pare lat temu)

Avon Jest firmą bardzo rozwiniętą ma dużo zwolenniczek i konsultantek które są wszędzie wiec dużo czasu upłynie gdy znajdziesz swoje klientki!!!

Avon nie jest firmą Sprzedająca naturalnych kosmetyków w jej składach możesz znaleźć wiele parabenów oraz dodatki miedzi a nawet cynku!!!!

Kiedys przeglądając Internet wpadłam na stronę która pisała ze firma Avon jest dużo zadłużona warto to wsiąść pod uwagę przy podjęciu z nią współpracy!!!

(Jak znajdę stronkę to wam wstawie linka)
Na dzisiaj to juz wszystko co przychodzi mi do głowy... Jak cos mi sie przypomni to dodam wam aktualizacje !!!

Zapraszam do dyskusji i Waszych spostrzeżeń o tej firmie i ich konsultantek...

Teraz zapraszam do wakacji z Blogerkami
 Dzisiaj mamy zapraszam do;
http://pielegnacyjnarewolucja.blogspot.co.uk/2015/08/tag-wakacje-z-blogerkami.html?m=1
Buziaczki pa👄

Komentarze

  1. O wow sporo informacji, o których nie miałam pojęcia.
    W sumie rzadko zamawiam w Avon i nigdy mnie nie ciągnęło by zostać konsultantką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post ma wywołać dyskusję!!!😊
      Moim skromnym zdaniem konsultantki które miały zarobić to zarobiły;) dla nowych konsultantek nie ma hu szans ale jest wiele innych firm katalogowych i będą następne...
      Bycie konsultantką to dla mnie coś specjalnego!!!
      Wbrew pozorom można się dużo nauczyć trzeba tylko wiedzieć dokąd się idzie!!

      Usuń
  2. Ja nigdy nie chciałam zostać konsultantką jednak mao co zamawiam zAvon czy interesuję się tym za malo by oceniać :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy firma AVON jest zadłużona ale podejmując z nią współpracę za dużo się nie zarobi. Przy dobrych wiatrach można zarobić maksymalnie 200-300 zł.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post. :-)
    www.monaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem konsultantka Oriflame. Na początku zarabialam 100-200 zl. Mysle, ze kazdy jest w stanie tyle zarobic bez wiekszego wysilku. Wystarczy zebrac zamowienia od znajomych. Co katalog jest cos takiego jak Oferta dla Biznesu. Czyli produkty, na ktorych zarabia sie najwięcej. Dobrze zaplanowany katalog to zarobek nawet do 600 zl przy 10 klientkach. A nawet wiecej ;) Moim zdaniem opłaca się zostać Konsultantką. Trzeba tylko podchodzić do calej sprawy z głową. A tak naprawdę jaką firmę wybierzemy taką będziemy chwalić. Wszedzie trzeba pracować ;)

    www.zakupyzoriflame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Pani !! Zazdroszczę super zarobków bo jest to możliwe!!
    Od jak dawna Pani pracuje i czy też prowadzi Pani strukturę mlm??
    Klientki są zależne od wielu czynników !!
    Jest pare które kupią Oriflame a nie kupią a Avonu ale moze być na odwrót!!
    Co nie zmienia faktu ze widziałam podkłady Oriflame w któreś szkole wizażu!!!
    Wiec są to dobre kosmetyki każdy lubi to co ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na perspektywę czasu kiedys łatwiej było zbudować grupę i znaleźć klientki tera musisz troszkę więcej się postarać ;)
    I są zmienione progi procentowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W oriflame jestem od niedawna. Można powiedzieć, że dopiero poznaje te firmę. Jednak mam doświadczenie z inną firmą MLM. Oriflame daje więcej możliwości. Tylko tak jak pisałam wcześniej - trzeba podejść do wszystkiego z głową. Dla początkujących ważne jest odpowiednie pokierowanie przez Sponsora.
    A ja zajmuję się sprzedażą, pozyskiwaniem klientów do sklepu internetowego oraz buduję swoją strukturę.
    Zgłębiam tajniki marketingu sieciowego by mieć więcej możliwości i mieć asa w rękawie, który pomaga mi zachęcać innych do współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) ciesze sie,że wpadłaś do mnie :) Co do tematu to.. sama jestem w tej firmie jako Lider Sprzedaży-level up z Konsultantki :) i powiem Ci, oraz innym czytelniczkom, że nie jest łatwo zdobyć klientki, bo gdzie spojrzysz to każdy już zamawia u kogoś innego lub sam idzie do punktu Avon :) Ja jestem o tyle uczciwa że mówie wprost co zamawiać a co nie :) A nie wciskam kitu. Pozdrawiam ;)http://letmeyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty