Dziękuję Wam ;)

Hej dziewczyny ;)
Dziekuje że ostatnio tak tłumnie odwiewacie mój blog :)
Przepraszam was że nie ma zdjęć w postach... :(
 Publikuje je bo nie lubię gdy są luki lub co się zdarza u nie których blog usypia zamiera :( Jest mi tak troszeczkę smutno gdy widzę zapomniany blog ...
 Aktualnie nie mam swojego komputera.... Bo miałam pisac z komputera, który był na miejscu jednak złośliwość natury martwej wzięła górę i komputer przestał działać....
a do domu wracam w połowie września :(
 Trudno mi jest ładować zdjęcia za pomocą telefonu :(
Czasami sie ładują!! czasami nie!!!
Ale obiecuje wam że gdy już ogarne sprzęt który został w poprzednim domu to każdy post będzie posiadał zdjęcia i pokaże wam nowe kosmetyki od firmy Maria bo warto!!!
Jeszcze raz dzieki za wyświetlanie, czytanie bloga...
Codziennie zaglądam ile osób odwiedza mnie i jest to dla mojej osoby bardzo satysfakcjonujące...
Zapraszam was również do rozmowy w postach bo każda z was ma swoją ciekawą opinie na dany temat, którą warto poruszyć ... Warto sie odezwać pokazac większej społeczności Ja wiem jakie to trudne bo w rzeczywistości jestem bardzo nie śmiała ;)
Zapraszam was wszystkich do naszej akcji
#Wakacje z blogerkami i odsyłam do
http://skezjablog.eu/
oraz innych naszych dziewczyn !!!
Wszystkie posty i osoby uczestniczące w akcji znajdziecie na fb Wakacje z blogerkami facebook
Buziaczki pa👄

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno tak;)
    Każdy Polak obcokrajowiec tęskni za swoim miejscem.... a Ja mam taką wadę ze się szybko przyzwyczajam do nowych miejsc i osób... Jeszcze mam w Polsce dużo spraw do uregulowania i dwa moje ukochane skarby :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty