Gazetki promocyjne

Hej dziewczyny
Postanowiłam że troszkę odstąpię od  kosmetyków Mariza ...
 Choć dla mnie są rewelacją i bardzo dobrym sposobem na zarobienie pieniążków przy fajnej zabawie!!! To zboczymy troszkę z tematu będziemy wybierać tez inne tematy które was zainteresują 😊
Od zawsze jestem fanką gazetek reklamowych bardzo lubię je oglądać. Gdy zaspokoję swoją ciekawość zostają one rzucone w kont i czekaja na wrzucenie do  śmieci 😉
Dzisiaj znalazłam ciekawą alternatywę;
Aplikacje na mój telefon Qpony
W jednym miejscu mam wszelkiego rodzaju zniżki, i promocje 😃 oraz linki do sklepów internetowych i wszystkie sklepy w zasięgu mojego miejsca zamieszkania😊
Jest to rewelacja bo w jednej chwili widzę to co mnie interesuje i nie zaśmiecam mieszkania niepotrzebnym papierem do rozpałki😉
Można powiedzieć że dbam o środowisko😉
Zachęcam was wszystkie do tego rodzaju katalogów elektronicznych bo nie tracimy czasu i Energi na szukanie ... a w kieszeni zostaje dużo grosza bo wiemy gdzie są aktualne promocje i możemy kupic nasz ulubiony kosmetyk za grosze😉
Bo sprawdzasz gdzie jest promocja na dany produkt idziesz i kupujesz;)
Najlepsze jest ze mamy szybkie podłączenie do stron internetowych danego sklepu i bez problemów możemy szybko i łatwo zamówić naszego ShinyBox-a lub odwiedzić stronę
iperfumy.pl
Douglas
Empik.com


Mozemy znaleźć tu dużo promocyjnych kuponów na nasze zakupy
Ja bardzo lubię zaglądać do
 Yves Rocher bo maja bardzo fajne zapachy ja uwielbiam delikatny zapach który czuć gdy sie zbliżysz do osoby:)
Największym argumentem do kupowania w tej firmie jest fakt ze do każdego zamówienia dostaniesz super gratisy niespodzianki itp...
zapraszam do ściągania aplikacji...
Ja jestem zadowolona;)
Zaglądajcie na wakacje z blogerkami
cosmeticosmos

Komentarze

Popularne posty